Jezdci

Informace pro teamy a jezdce 2016

Rally Show a Helicopter Show je největší festival motorsportu a letectví v ČR (návštěvnost v roce 2015 byla 25 tisíc diváků).

Díky podpoře sponzorů jsme pro teamy připravili v letošním roce mimořádné podmínky pro jejich prezentaci, svezení i zábavu. Symbolické startovné (které je mnohonásobně refundované sponzorovanými jízdami) zahrnuje prostor pro jízdy v rozsahu testování (30 – 80km), pojištění zodpovědnosti, vstupenky pro partnery a další možnosti (focení s finalistkami MISS autosport 2016 u jednotlivých teamů, vyhlášené autogramiády jezdců…).

Sponzorované jízdy

Rally Show je prestižní akce pro teamy a jezdce, kteří si váží svých fanoušků a sponzorů a chtějí jim bez stresu poděkovat a nabídnout prezentaci jejich firmy před zraky desetitisíců diváků. V roce 2015 měli teamy poprvé možnost svoji jízdou uchvátit vystavovatele a jejich V.I.P. partnery a nabídnout jim možnost se prezentovat na svých stájových vozech. Sponzorované jízdy budou teamům vypláceny na základě získaných kreditů. Každé soutěžní vozidlo si může samo stanovit cenu, za kterou sponzory bude vozit. Doporučujeme taxu od 2 do 15 kreditů za jedno kolo (200 – 1500 Kč) podle auta.

Přihlášky

Nechceme nikoho urazit, ale přihlášky budou potvrzovány na základě včasného podání a atraktivity vozidla nebo úspěchů jezdce. Abychom docílili špičkové úrovně, preferujeme pestrost vozidel a start už v pátečních V.I.P. rozjížďkách. V odpoledním dobrovolném závodě “Finále mistrů” mohou letos startovat nejenom licencovaní jezdci, protože tento závod se pojede opět jako klubový (podrobnosti ještě doplníme).

Informace a program budou doplněny později.

Zvláštní ustanovení

Místo konání: nový český Autodrom Hradec Králové – Czechring.cz
Areál Festivalpark, Letiště Věkoše, Hradec Králové

GPS: 50°14’47.726″N, 15°50’10.999″E

  1. 1. servisní zóna
  2. 2. přihlášky
  3. 3. reklama a značení
  4. 4. seznamovací jízdy
  5. 5. administrativní a technická přejímka
  6. 6. palivo
  7. 7. Rally A+B
  8. 8. skok přes most
  9. 9. okruhové vozy
  10. 10. kontakty

1. SERVISNÍ ZONA

Instalace servisů je možná po předběžné dohodě již od 12.5.2016 od 15:00 do 18:00 nebo 13.5..2015 ráno do 8:00 nebo následně v odpoledních hodinách. Vjezd bude bránou č.1 z ulice Jana Černého přes až na konec runway, kde bude umístěna servisní zóna . Rozmístění jednotlivých teamů je podle startovních čísel podle plánků, který bude upřesněn až na místě pořadatelem.  V depu se jezdí zásadně na levé straně jako v Anglii!

2. PŘIHLÁŠKY

Přihlášky zaslané elektronickou poštou mají platnost originálu, vlastnoruční podpisy soutěžících musí být doplněny nejpozději při administrativní přejímce.

3. REKLAMA A ZNAČENÍ

Startovní čísla spolu s reklamou budou předány při administrativní přejímce a musí být umístěny na vozech před seznamovací jízdou a startem. Umístění reklam bude 1 – 5 cm pod startovními čísly.

4. SEZNAMOVACÍ JÍZDY

Před prvním kolem každá skupina projede jedno duální kolo.

 5. ADMINISTRATIVNÍ PŘEJÍMKA

Při příjezdu do areálu bude administrativní přejímka, která bude probíhat v depech v pátek a sobotu od 7:00 do 8:00 hodin. Součástí bude výběr pojištění a startovného.

6. PALIVO

Auta musí být natankována před příjezdem na parkoviště. Ve výjimečných případech je možné tankovat s asistenci hasičů.

7. RALLY A+B

Instrukce pro rally auta okruh A+B

Najíždění i vyjíždění na trať a jízda v depu vždy vlevo! 

Jízdy se pojedou ve směru otáčení hodinových ručiček.

1)      V depu bude připraveno 8 – 12 aut za sebou se spolujezdci  na levé polovině dráhy (pokud někdo nebude připraven, další vozidlo ho nahradí).

2)     Pátek a sobota: na dráhu budou vjíždět auta po jednom s rozestupy 20 – 30 sekund pořadatele (letmý start)

3)   Po projetí cílem celého okruhu (obou drah) zajede každé auto do depa, vymění si spolujezdce pokud chce a připraví se k další jízdě

Podél celé trati budou proškolení praporkáři, kteří budou okamžitě reagovat v případě zpomalení nebo nehody předcházejícího vozidla. Trať je přehledná a proto by neměl nastat žádný problém, přesto prosíme o maximální pozornost tak, jak jste zvyklí ze závodů.

Sobotní odpolední závod

Nájezd na start ve skupinkách 2+2

V depu bude připraveno 8 – 12 aut za sebou se spolujezdci  na levé polovině dráhy.

1)     Sobota: na dráhu vyjedou vždy 4 auta na zahřívací ½ kolo dle pokynů pořadatele a před startem se rozdělí na 2 dvojice do dvou drah podle pokynů pořadatelů. Pátek: letmý start z depa.

2)      Ze startu odstartují dvě auta vedle sebe a za nimi další dvojice s odstupem 15 až 20 sekund podle pokynů startéra.

3)      Po projetí cílem celého okruhu (obou drah) odjedou všechna 4 auta do depa (jezdí se vlevo!)

4)      Další 4 vozy budou najíždět podle pokynů pořadatele po průjezdu předchozích 4 vozidel posledními „vracáky“. Tedy ještě v době závodu, tak by bylo vhodné nedojíždět závodící vozidla v zahřívacím kole a dbát zvýšené opatrnosti a řídit se pokyny pořadatelů.

Podél celé trati budou proškolení praporkáři, kteří budou okamžitě reagovat v případě zpomalení nebo nehody předcházejícího vozidla. Trať je přehledná a proto by neměl nastat žádný problém, přesto prosíme o maximální pozornost tak, jak jste zvyklí ze závodů.

8. SKOK PŘES MOST

Každý skok má určitou optimální rychlost nájezdu a neexistuje skok univerzální. Proto píšeme tyto instrukce, abyste měli informace před tím, než si sami najdete optimální průjezd.

a)      nájezdová rychlost   55 km/h  -  auto se lehce nadlehčí nebo nazvedne (podle podvozku), ale dopadne neznatelně

b)      nájezdová rychlost  do 60 km/h – auto dopadne nejprve na přední kola, ale nemělo by si škrtnout (záleží na parametrech)

c)       při nájezdové rychlosti  65km/h už většinou dochází k dotyku přední části vozu  s vozovkou (spoiler nebo ližina)

d)      nájezdová rychlost kolem 70 km/h není nebezpečná pro jezdce (za sucha), ale zbytečně trpí technika a dochází k nepříjemnému dopadu na předek vozu

e)      při rychlosti nad 80 km/h už může nastat kromě poškození vozu a vozovky problém s následující zatáčkou.

9. OKRUHOVÉ VOZY  

Najíždění i vyjíždění na trať a jízda v depu vždy vlevo! 

Auta budou rozdělena do několika skupin a budou startovat ve vymezených časech zejména v sobotním programu a podle pokynů pořadatelů. Tyto vozy pojedou okruh „A“ bez nadjezdu. Směr jízd bude po směru hodinových ručiček.  N trať budou vjíždět vždy po skupinkách za zaváděcím autem.

10. KONTAKTY

  • Email: rally@rallyshow.cz
  • Kancelář pro administrativní záležitosti:  495512322
  • Komunikace s jezdci a teamy:  Martin Dostal
  • Administrativní přejímky:
  • Vedoucí koordinátor trati:  Daniel Trnka 602284336
  • Autosalon:
  • Technik a správce areálu:
  • Zajištění bezpečnosti na trati:
  • Klubový závod: Ing. Radek Pavlíček 604 959 019
  • Finanční ředitel: Ing. Miloš Vognar 777778838
  • Provozní ředitel:  Karel Pohner (v průběhu akce nedostupný) 603233473

 

 

Comments are closed.