Jezdci

Online přihláška >>

Informace pro teamy a jezdce 2019

Rally Show a Helicopter Show je největší festival motorsportu a letectví v ČR (návštěvnost v roce 2019 byla 30 tisíc diváků).
czechring long
Jezdci
Online přihláška >>
Informace pro teamy a jezdce 2019
Rally Show a Helicopter Show je největší festival motorsportu a letectví v ČR (návštěvnost v roce 2018 byla 30 tisíc diváků).
Unikátní duální RZ propojením autodromu CzechRing a polygonu
Díky podpoře sponzorů jsme pro teamy připravili v letošním roce mimořádné podmínky pro jejich prezentaci, svezení i zábavu. Symbolické startovné (které je mnohonásobně refundované sponzorovanými jízdami) zahrnuje prostor pro jízdy v rozsahu testování (30 – 80km), vstupenky pro partnery a další možnosti. Letošní novinkou bude odpolední měřený závod, který bude realizován na premiérové okruhové RZ, která vznikne propojením dvou okruhů.
Sponzorované jízdy
Rally Show je prestižní akce pro teamy a jezdce, kteří si váží svých fanoušků a sponzorů a chtějí jim bez stresu poděkovat a nabídnout prezentaci jejich firmy před zraky desetitisíců diváků. Teamy mají možnost svoji jízdou uchvátit také vystavovatele a jejich V.I.P. partnery a nabídnout jim možnost se prezentovat na svých stájových vozech. Sponzorované jízdy budou teamům vypláceny na základě získaných kreditů. Každé soutěžní vozidlo si může samo stanovit cenu, za kterou sponzory bude vozit. Doporučujeme taxu od 3 do 10 kreditů za jedno kolo (300 – 1000 Kč bez DPH) podle auta.
Přihlášky Rally
Nechceme nikoho urazit, ale přihlášky budou potvrzovány na základě včasného podání a atraktivity vozidla nebo úspěchů jezdce. Abychom docílili špičkové úrovně, preferujeme pestrost vozidel. V odpoledním dobrovolném neměřeném duálním závodě “Finále mistrů” mohou letos startovat nejenom licencovaní jezdci.
Drifty
Driftovat se bude dopoledne na polygonu do 13:00. Dále budou diváci budou mít možnost driftaře spatřit na CzechRingu v promo přestávce.
Informace a program budou doplněny později.
• Online přihláška >>
• Ubytování
Zvláštní ustanovení
Místo konání: Autodrom Hradec Králové – Czechring.cz
Vjezd do depa letos hlavní branou letiště nebo z ulice Jana Černého brána 1,2, Hradec Králové. NE od Předměřic bránou 3!
GPS: 50°14’47.726″N, 15°50’10.999″E
1. 1. servisní zóna
2. 2. přihlášky
3. 3. reklama a značení
4. 4. seznamovací jízdy
5. 5. administrativní a technická přejímka
6. 6. palivo
7. 7. Rally A+B
8. 8. skok přes most
9. 9. okruhové vozy
10. 10. kontakty
1. SERVISNÍ ZONA
Instalace servisů je možná po předběžné dohodě již od 17.5.2019 od 15:00 do 19:00 nebo 18.5.2019 ráno do 7:30. Vjezd bude bránou č.1 z ulice Jana Černého nebo hlavní branou přes letiště okolo budov LSHK na konci runway, kde bude umístěna servisní zóna. Rozmístění jednotlivých teamů bude podle řešen na místě pořadatelem.
V depu se jezdí zásadně na levé straně jako v Anglii!
2. PŘIHLÁŠKY
Přihlášky zaslané elektronickou poštou mají platnost originálu, vlastnoruční podpisy soutěžících musí být doplněny nejpozději při administrativní přejímce.
3. REKLAMA A ZNAČENÍ
Startovní čísla spolu s reklamou budou předány při administrativní přejímce a musí být umístěny na vozech před seznamovací jízdou a startem. Umístění reklam bude 1 – 5 cm pod startovními čísly.
4. SEZNAMOVACÍ JÍZDY
Před prvním kolem každá skupina projede jedno duální kolo.
5. ADMINISTRATIVNÍ PŘEJÍMKA
Při příjezdu do areálu bude administrativní přejímka, která bude probíhat v depech v pátek v 16 hodin nebo v sobotu od 7:00 do 8:00 hodin. Součástí bude výběr pojištění a startovného.
6. PALIVO
Auta musí být natankována před příjezdem na parkoviště. Ve výjimečných případech je možné tankovat s asistenci hasičů.
7. RALLY A+B (+C+D)
Instrukce pro rally auta okruh A+B+ C+D
Najíždění i vyjíždění na trať a jízda v depu vždy vlevo!
Jízdy se pojedou ve směru otáčení hodinových ručiček. Část depa bude vyhrazena k výměně spolujezdce (tzv. nástupiště ) a auta nebudou vyjíždět a najíždět do prostoru depa v průběhu daného času jejich jízd, pokud nebudou mít technickou závadu nebo jiný důvod k ukončení jízd.
Dapo – Nástupiště
1) Z depa vjede do vyhrazeného prostoru pro výměnu spolujezdců skupina 15 – 25 aut. Výměna spolujezdců bude probíhat v koordinaci s jedním označeným členem z každého teamu, který bude instruovat a poutat zájemce o svezení. Tento proces bude výhradně probíhat až po otočení vozidla o 180° a zastavení vozidla ve směru další jízdy na nástupišti. Je bezpodmínečně nutné dbát na bezpečnost nastupujících a vystupujících lidí. Rychlost pohybu vozidel může být na tomto nástupišti maximálně 2km/h!
Exhibiční jízdy s letmým startem
Sobota: na dráhu budou vjíždět auta po jednom s rozestupy 20 – 30 sekund pořadatele (letmý start)
Po projetí cílem celého okruhu (obou drah) zajede každé auto do nástupiště (rychlého depa), vymění si spolujezdce a připraví se k další jízdě
Podél celé trati budou proškolení praporkáři, kteří budou okamžitě reagovat v případě zpomalení nebo nehody předcházejícího vozidla. Trať je přehledná a proto by neměl nastat žádný problém, přesto prosíme o maximální pozornost tak, jak jste zvyklí ze závodů.
Sobotní odpolední závod – bude upřesněno v rozpravě organizátorem závodu
Nájezd na start ve skupinkách 2+2+2
Závod neměřený a bez příplatku! – duální jízdy budou spíše pro porovnání a atmosféru závodu 2019
V depu bude připraveno 10 – 20 aut za sebou se spolujezdci na levé polovině dráhy.
1) Sobota: na dráhu vyjedou vždy 4 auta na zahřívací ½ kolo dle pokynů pořadatele a před startem se rozdělí na 2 dvojice do dvou drah podle pokynů pořadatelů.
2) Ze startu odstartují dvě auta vedle sebe a za nimi další dvojice s odstupem 15 až 20 sekund podle pokynů startéra.
3) Po projetí cílem celého okruhu (obou drah) odjedou všechna 4 auta do depa (jezdí se vlevo!)
4) Další 4 vozy budou najíždět podle pokynů pořadatele po průjezdu předchozích 4 vozidel posledními „vracáky“. Tedy ještě v době závodu, tak by bylo vhodné nedojíždět závodící vozidla v zahřívacím kole a dbát zvýšené opatrnosti a řídit se pokyny pořadatelů.
Podél celé trati budou proškolení praporkáři, kteří budou okamžitě reagovat v případě zpomalení nebo nehody předcházejícího vozidla. Trať je přehledná a proto by neměl nastat žádný problém, přesto prosíme o maximální pozornost tak, jak jste zvyklí ze závodů.
8. SKOK PŘES MOST
Každý skok má určitou optimální rychlost nájezdu a neexistuje skok univerzální. Proto píšeme tyto instrukce, abyste měli informace před tím, než si sami najdete optimální průjezd.
a) nájezdová rychlost 55 km/h – auto se lehce nadlehčí nebo nazvedne (podle podvozku), ale dopadne neznatelně
b) nájezdová rychlost do 60 km/h – auto dopadne nejprve na přední kola, ale nemělo by si škrtnout (záleží na parametrech)
c) při nájezdové rychlosti 65km/h už většinou dochází k dotyku přední části vozu s vozovkou (spoiler nebo ližina)
d) nájezdová rychlost kolem 70 km/h není nebezpečná pro jezdce (za sucha), ale zbytečně trpí technika a dochází k nepříjemnému dopadu na předek vozu
e) při rychlosti nad 80 km/h už může nastat kromě poškození vozu a vozovky problém s následující zatáčkou.
9. DRIFTAŘI A OKRUHOVÉ VOZY
Najíždění i vyjíždění na trať – okruh. Jízda proti směru hodinových ručiček
Auta budou budou startovat ve vymezených časech zejména v sobotním programu a podle pokynů pořadatelů. Tyto vozy pojedou po vyznačené trati na polygonu. Je přísně zakázáno vjíždět mimo vyznačenou trať a najíždět na kluzné plochy! Směr jízd bude proti směru hodinových ručiček. Na trať budou vjíždět vždy zvlášť driftaři a okruháři.
10. KONTAKTY – bude upraveno dle organizace
• Email: rally@rallyshow.cz
• Kancelář pro administrativní záležitosti: 495512322
• Organizace jízd a závodu: Martin Kučera 603735103
• Komunikace s jezdci a teamy: Martin Dostal 603358317
• Administrativní přejímky: Ludmila Češková 721474900
• Vedoucí koordinátor trati: Daniel Trnka 602284336
• Autosalon: Ing. Chrobok 777000091
• Finanční ředitel: Ing. Miloš Vognar 777778838
• Provozní ředitel: Karel Pohner (v průběhu akce nedostupný) 603233473

 

Comments are closed.