Jezdci

Online přihláška >>

Informace pro teamy a jezdce 2017

Rally Show a Helicopter Show je největší festival motorsportu a letectví v ČR (návštěvnost v roce 2016 byla 30 tisíc diváků).

Díky podpoře sponzorů jsme pro teamy připravili v letošním roce mimořádné podmínky pro jejich prezentaci, svezení i zábavu. Symbolické startovné (které je mnohonásobně refundované sponzorovanými jízdami) zahrnuje prostor pro jízdy v rozsahu testování (30 – 80km), pojištění zodpovědnosti, vstupenky pro partnery a další možnosti (focení s finalistkami MISS autosport 2017 u jednotlivých teamů, vyhlášené autogramiády jezdců…).

Sponzorované jízdy

Rally Show je prestižní akce pro teamy a jezdce, kteří si váží svých fanoušků a sponzorů a chtějí jim bez stresu poděkovat a nabídnout prezentaci jejich firmy před zraky desetitisíců diváků. Teamy mají možnost svoji jízdou uchvátit vystavovatele a jejich V.I.P. partnery a nabídnout jim možnost se prezentovat na svých stájových vozech. Sponzorované jízdy budou teamům vypláceny na základě získaných kreditů. Každé soutěžní vozidlo si může samo stanovit cenu, za kterou sponzory bude vozit. Doporučujeme taxu od 3 do 10 kreditů za jedno kolo (300 – 1000 Kč) podle auta.

Přihlášky Rally

Nechceme nikoho urazit, ale přihlášky budou potvrzovány na základě včasného podání a atraktivity vozidla nebo úspěchů jezdce. Abychom docílili špičkové úrovně, preferujeme pestrost vozidel. V odpoledním dobrovolném závodě “Finále mistrů”, tentokrát spojeno se závodem GPD Rally Cup se mohou letos startovat nejenom licencovaní jezdci, protože tento závod se pojede opět jako klubový (auta s rámem). Startovné pro rally bude 1500 – 2000, příplatek za závod 1000. Teamy, které nebudou mít k dispozici smlouvu o celoročním pojištění, je třeba příplatek pojištění 300,-Kč.
Okruhy, offroad, drift, vrchy – startovné 1000,- jízdy na polygonu

Informace a program budou doplněny později.

Zvláštní ustanovení

Místo konání: Autodrom Hradec Králové – Czechring.cz
Vjezd do depa letos hlavní branou letiště nebo z ulice Jana Černého brána 1,2, Hradec Králové. NE od Předměřic bránou 3!

GPS: 50°14’47.726″N, 15°50’10.999″E

  1. 1. servisní zóna
  2. 2. přihlášky
  3. 3. reklama a značení
  4. 4. seznamovací jízdy
  5. 5. administrativní a technická přejímka
  6. 6. palivo
  7. 7. Rally A+B
  8. 8. skok přes most
  9. 9. okruhové vozy
  10. 10. kontakty

1. SERVISNÍ ZONA

Instalace servisů je možná po předběžné dohodě již od 12.5.2017 od 12:00 do 18:00 nebo 13.5.2017 ráno do 7:30. Vjezd bude bránou č.1 z ulice Jana Černého nebo hlavní branou přes letiště okolo budov LSHK na konci runway, kde bude umístěna servisní zóna. Rozmístění jednotlivých teamů je podle startovních čísel podle plánků, který bude upřesněn až na místě pořadatelem.  V depu se jezdí zásadně na levé straně jako v Anglii!

2. PŘIHLÁŠKY

Přihlášky zaslané elektronickou poštou mají platnost originálu, vlastnoruční podpisy soutěžících musí být doplněny nejpozději při administrativní přejímce.

3. REKLAMA A ZNAČENÍ

Startovní čísla spolu s reklamou budou předány při administrativní přejímce a musí být umístěny na vozech před seznamovací jízdou a startem. Umístění reklam bude 1 – 5 cm pod startovními čísly.

4. SEZNAMOVACÍ JÍZDY

Před prvním kolem každá skupina projede jedno duální kolo.

 5. ADMINISTRATIVNÍ PŘEJÍMKA

Při příjezdu do areálu bude administrativní přejímka, která bude probíhat v depech v pátek od 14 do 17 hodin a sobotu od 7:00 do 8:00 hodin. Součástí bude výběr pojištění a startovného.

6. PALIVO

Auta musí být natankována před příjezdem na parkoviště. Ve výjimečných případech je možné tankovat s asistenci hasičů.

7. RALLY A+B

Instrukce pro rally auta okruh A+B

Najíždění i vyjíždění na trať a jízda v depu vždy vlevo! 

Jízdy se pojedou ve směru otáčení hodinových ručiček. Část depa bude vyhrazena k výměně spolujezdce (tzv. nástupiště ) a auta nebudou vyjíždět a najíždět do prostoru depa v průběhu daného času jejich jízd, pokud nebudou mít technickou závadu nebo jiný důvod k ukončení jízd.   

Dapo – Nástupiště  

1)      Z depa vjede do vyhrazeného prostoru pro výměnu spolujezdců skupina 15 - 25 aut. Výměna spolujezdců bude probíhat v koordinaci s jedním označeným členem z každého teamu, který bude instruovat a poutat zájemce o svezení. Tento proces bude výhradně probíhat až po otočení vozidla o 180° a zastavení vozidla ve směru další jízdy na nástupišti. Je bezpodmínečně nutné dbát na bezpečnost nastupujících a vystupujících lidí. Rychlost pohybu vozidel může být na tomto nástupišti maximálně 2km/h!

Exhibiční jízdy s letmým startem

Sobota: na dráhu budou vjíždět auta po jednom s rozestupy 20 – 30 sekund pořadatele (letmý start)

Po projetí cílem celého okruhu (obou drah) zajede každé auto do nástupiště (rychlého depa), vymění si spolujezdce a připraví se k další jízdě

Podél celé trati budou proškolení praporkáři, kteří budou okamžitě reagovat v případě zpomalení nebo nehody předcházejícího vozidla. Trať je přehledná a proto by neměl nastat žádný problém, přesto prosíme o maximální pozornost tak, jak jste zvyklí ze závodů.

Sobotní odpolední závod – bude upřesněno v rozpravě organizátorem závodu

Nájezd na start ve skupinkách 2+2

Závod 2017 bude organizován panem Mikuláštíkem (GPD Cup Rally)

V depu bude připraveno 10 – 20 aut za sebou se spolujezdci  na levé polovině dráhy.

1)     Sobota: na dráhu vyjedou vždy 4 auta na zahřívací ½ kolo dle pokynů pořadatele a před startem se rozdělí na 2 dvojice do dvou drah podle pokynů pořadatelů.

2)      Ze startu odstartují dvě auta vedle sebe a za nimi další dvojice s odstupem 15 až 20 sekund podle pokynů startéra.

3)      Po projetí cílem celého okruhu (obou drah) odjedou všechna 4 auta do depa (jezdí se vlevo!)

4)      Další 4 vozy budou najíždět podle pokynů pořadatele po průjezdu předchozích 4 vozidel posledními „vracáky“. Tedy ještě v době závodu, tak by bylo vhodné nedojíždět závodící vozidla v zahřívacím kole a dbát zvýšené opatrnosti a řídit se pokyny pořadatelů.

Podél celé trati budou proškolení praporkáři, kteří budou okamžitě reagovat v případě zpomalení nebo nehody předcházejícího vozidla. Trať je přehledná a proto by neměl nastat žádný problém, přesto prosíme o maximální pozornost tak, jak jste zvyklí ze závodů.

8. SKOK PŘES MOST

Každý skok má určitou optimální rychlost nájezdu a neexistuje skok univerzální. Proto píšeme tyto instrukce, abyste měli informace před tím, než si sami najdete optimální průjezd.

a)      nájezdová rychlost   55 km/h  -  auto se lehce nadlehčí nebo nazvedne (podle podvozku), ale dopadne neznatelně

b)      nájezdová rychlost  do 60 km/h – auto dopadne nejprve na přední kola, ale nemělo by si škrtnout (záleží na parametrech)

c)       při nájezdové rychlosti  65km/h už většinou dochází k dotyku přední části vozu  s vozovkou (spoiler nebo ližina)

d)      nájezdová rychlost kolem 70 km/h není nebezpečná pro jezdce (za sucha), ale zbytečně trpí technika a dochází k nepříjemnému dopadu na předek vozu

e)      při rychlosti nad 80 km/h už může nastat kromě poškození vozu a vozovky problém s následující zatáčkou.

9. DRIFTAŘI A OKRUHOVÉ VOZY  

Najíždění i vyjíždění na trať - okruh. Jízda proti směru hodinových ručiček  

Auta budou budou startovat ve vymezených časech zejména v sobotním programu a podle pokynů pořadatelů. Tyto vozy pojedou po vyznačené trati na polygonu. Je přísně zakázáno vjíždět mimo vyznačenou trať a najíždět na kluzné plochy! Směr jízd bude proti směru hodinových ručiček.  Na trať budou vjíždět vždy zvlášť driftaři a okruháři.

10. KONTAKTY

  • Email: rally@rallyshow.cz
  • Kancelář pro administrativní záležitosti:  495512322
  • Klubový závod: GPD Cup Silvestr Mikulaštík a Ing. Radek Pavlíček 604959019
  • Komunikace s jezdci a teamy při akci: administrativa Češková 721474900 a Ing. Radek Pavlíček 604959019, technické informace Martin Dostal 603358317
  • Administrativní přejímky: Češková 721474900 a Ing. Radek Pavlíček 604959019
  • Vedoucí koordinátor trati:  Daniel Trnka 602284336
  • Autosalon: Ing. Chrobok 777000091 nebo Burešová 777130621
  • Finanční ředitel: Ing. Miloš Vognar 777778838
  • Provozní ředitel:  Karel Pohner (v průběhu akce nedostupný) 603233473

 

Comments are closed.